fredag den 25. februar 2011

Bedste kvindelige bi-rolle...

Nu er der virkelige ikke længe til Oscar Night - Ihhh altså hvor jeg glæder mig!

Så derfor skal i belemres med endnu en kategori, og endnu en af de gode med masser af smukke kvinder:

Bedste kvindelige bi-rolle
De nominerede er:

  • Amy Adams - The Fighter
  • Helena Bonham Carter - The King's Speech
  • Melissa Leo - The Fighter
  • Hailee Steinfeld - True Grit (Jeg tror faktisk hun har en god chance, hun er blevet rost til skyerne alle steder, men da jeg ikke har set filmen kan jeg ikke selv vurdere hendes præstation)
  • Jacki Weaver - Animal Kingdom
Hailee Steinfeld er blevet rost og lovet en meget lys fremtid - så det er spændende at se om det kommer til at holde stik, der er meget pres på de unge, smalle skuldre!

Jeg hepper hvertfald på hende - og skulle det ikke blive hende, så kunne jeg forestille mig at Helena Bonham Carter vandt!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar