onsdag den 23. februar 2011

Bedste mandlige bi-rolle...

I dag skal der kigges på Bedste mandlie bi-rolle og de nominerede er:

  • Christian Bale - The Fighter (Jeg ville helst se Batman vinde guldmanden...)
  • John Hawkes - Winter's Bone
  • Jeremy Renner - The Town
  • Mark Ruffalo - The Kids Are All Right
  • Geoffrey Rush - The King's Speech (men tror den gamle mand løber af med den gyldne mand)
Jeg synes denne kategori var svær at finde en vinder ved - for jeg er ikke så bekendt med de nominerede, dem jeg har størst kendskab til er Christian Bale og Mark Ruffalo, som jeg desværre ikke tror går hen og vinder...

Jeg har valgt Geoffrey Rush som vinder, han er en gammel veteran inden for skuespillets fag og han er jo også meget dygtig! De to andre kender jeg ikke, og heller ikke deres film... Mon jeg bliver overrasket over resultatet på søndag??

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar