mandag den 28. februar 2011

Oscar snak og Madplan uge 9...

Puha hvor har jeg været træt idag!

Jeg skulle jo liige se Oscar i nat, og havde ellers sagt at jeg kun lige ville se "on the red carpet" og så optage resten, men det endte med at jeg først kom i seng kl..04.00 i nat (nok senere...) og skulle op igen 2 timer senere, for at køre Manden på arbejde... Derefter var det ud på skolen og prøve at holde de små øjne åbne!

Jeg var desværre lidt skuffet over selve showet, jeg havde forventet mig meget af de to værter, og jeg synes Anne Hathaway gjorde det rigtig fint, men mange af hendes "puns" faldt lidt til jorden, da hendes medvært lignede en der var vind og skæv - James Franco's øjne kunne slet ikke se lige, og han stod og skar de underligste grimasser, arj det var sq pinligt!

Ikke nok med det, så er der også en masse ballade ude i cyberworld over Corey Haim, at han ikke var blandt en af dem de hædrede af skuespillere der var gået bort i 2010... Tja, han var altså før min tid, og jeg synes ikke umiddelbart at han var en stor skat for filmens verden, men sådan er man så forskellige...

Der var heldigvis mange af mine favoritter der drog afsted med en statue i nat, specielt sad jeg og jublede (vel og mærke helt alene kl. bæ i nat) over at Susanne Bier vandt med "Hævnen" - det var jo bare übercool!
Synes også at det var fedt at både Colin Firth samt Natalie Portman rendte afsted med en, og Christian Bale fik også som jeg havde håbet. Melissa Leo overraskede mig, men hun var åbenbart forudset til at have temmelig gode chancer, selvom der havde været lidt kontrovers omkring hendes måde at promovere sig selv til en oscar - samt hun brugte "the f-word" - YIKES!!!

Nok om Oscar for i år, nu står den på madplan for uge 9, som bærer meget præg af at vi har en ret hektisk uge, med mange planer...

Madplan uge 9 er som følger:

Mandag: McDonald's (det var altså Mandens valg - men jeg var ikke helt imod det!)

Tirsdag: Rester af en gryderet med pasta til, Manden er til fodbold + spillermøde, så jeg spiser single

Onsdag: Besøg af Mandens søster og hendes kæreste, samt vores skønne nevø. Da jeg først har fri kl.15.15 og vi skal nå at bage petit fours, så har vi valgt at bestille pizza...

Torsdag: Langtidsbraiserede andelår med en fyldig grøn salat

Fredag: Evt. bliver det til en hyggetur til Tyskland, vi skal lige have set finanserne igennem ;) Og så spiser vi i Flensburg eller køber noget spændene med hjem...

Lørdag: Oste/Pølsebord efter Mandens ønske :)

Søndag: Svigerfar fylder 60 år, så vi skal til noget morgenmad/brunch og om aftenen vil den stå på rester fra om lørdagen

Rigtig god uge til alle derude!

- Maj :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar