tirsdag den 22. februar 2011

Uhhhm fisk...

i går fik vi fisk, det var meningen at vi skulle have haft det "Old style" med hvide kartofler og persillesovs - men Manden havde fodret mit marsvin (Pelle) med mit persille - så det blev til en lidt anden udgave af fisken:

Uhhmmm...

Jeg panerede fisken på helt traditionel vis og stegt i smør - mums! God og sprød - så findes det ikke bedre...

Istedet for hvide kartofler blev det til bådekartofler som blev blandet med 5 fede knuste og skårne hvidløg, frisk timian, lidt paprika og salt, for derefter at blive drislet generøst med olivenolie og så ind i ovnen på 200 grader i ca. 40 min - det er bare godt!

Istedet for persillesauce blev det til en kold dressing lavet af en rest creme fraiche blandet op med purløg, det sidste persille, salt, peber, lidt sukker og smagt til med citron!

Jeg vil sige, denne variant var mindst lige så god som den klassiske - men jeg har også et lidt anstrengt forhold til de der hvide kartofler, medmindre de er helt nye kartofler!

Nu skal jeg lige straks på arbejde og når jeg kommer hjem, skal jeg højest sandsynligt ud og træne - det om Manden når at komme hjem, for han arbejder over - Igen!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar