tirsdag den 12. april 2011

Hvorfor...

... er jeg altid hende som kommer igang med at forberede sig til en fremlægning alt for sent?

... er jeg altid hende som laver overspringshandlinger istedet for det jeg burde?

... er jeg altid hende som har glemt at købe toiletpapir, så man nu er nød til at tage en pakke kleenex med på toilettet?

... er jeg altid hende som synger højt, mens hun cykler og hører musik på sin iPod, og undrer sig over hvorfor de forbipassernde griner?

... er jeg altid hende som altid møder til tiden, undtagen den ene dag hvor jeg absolut SKAL være der til tiden?

... er jeg altid hende der glider i en vandpyt, snubler over et trappetrin eller falder over en lille sten?

... er jeg altid hende som taber mit håndklæde på løbebåndet, og får det viklet rundt om mine ben og skvatter i det?

... er jeg altid hende som tror at jeg er skide lækker, fordi alle fyrene i centeret smiler sødt til hende, for at opdage at mascaraen er løbet ned af kinden, da man svedte som et svin på løbebåndet?

... er jeg altid hende den pinlige, der siger obskøne ting helt vildt højt, i det øjeblik der bliver stille eller musikken bliver skruet ned?

... er jeg altid hende hvis bukser sprækker mens hun er på arbejde, og skal være der i 12 timer?

... er jeg altid hende som skærer chili og gnider mig i øjnene bagefter?

... er jeg altid hende som ikke kan finde ud af at tie stille når jeg burde?

... er jeg altid hende der slår en gigantisk prut i søvne, den første nat hun sover sammen med ham, som hun rigtig godt kan lide? (som tilfældigvis er Manden)

... er jeg altid hende som altid kommer til at afsløre hvem der er morderen? (det er ikke med vilje, men som skrevet ovenover, jeg kan ikke holde mund!)

... er jeg altid hende der skal tisse når det er allermest ubelejligt?

... Tjaaa... hvis jeg ikke var hende - så var jeg ikke mig, Maj :)

er du ligesom mig eller hvem er du?

- Maj - hende som faktisk burde gå i seng, så hun kunne være frisk til den der præsentation!

3 kommentarer:

  1. Haha, håber ikke du gør alle de ting alt for ofte!

    Men jeg er bestemt også 'hende' engang i mellem :)

    SvarSlet
  2. Måske det er genetisk, for jeg kan nikke genkendende til det hele - og det sker OFTE :-D

    KH
    Birthe

    SvarSlet
  3. Olivia, jeg gør mange af dem dagligt! Jeg vil sige, jeg er typen der altid kommer til skade eller skvatter/snubler/falder... ja, man vænner sig lidt til det ;)
    Jeg ejer heldigvis en god portion selvironi, så jeg har nemt ved at grine af mig selv, og ikke tage det så seriøst - men ind i mellem bliver det bare lidt for meget!!

    Birthe, det kan da godt være at det er noget genetisk - hmm... stakkels mine børn en dag, ha ha ha... Så håber jeg de arver min selvironi!! Men ikke den overvældende selvmedlidenhed der kan overvælde mig ind i mellem ;D

    - Maj :)

    SvarSlet