fredag den 15. april 2011

Y A Y...

Årh de stakkels Påskeharer ;) ;)

Solen skinner - og om et kvarter har jeg PÅSKEFERIE!

Weekenden skal nok blive god, jeg skal ud til min veninde og hendes kæreste sammen med Manden og hygge samt spise masser af lækker Tex-Mex mad - mmm...

Lørdag får jeg besøg af 3 dejlige damer fra Fredericia, den ene har jeg kendt siden jeg var 6 år, og vi var hinandens aller-bedsteste veninder, men da jeg flyttede til Odense og hun til KBH gled vores venskab en smule ud i sandet, men ægte venskab kan sagtens bestå selvom man ikke ses hver uge eller månede, og sådan er det heldigvis også med os :D

Den anden har jeg også kendt siden min folkeskoletid og den tredje er fra min tid i gymnasiet - vi har haft mange gode stunder sammen, så jeg glæder mig rigtig meget til de kommer!
Når de kommer i morgen, starter vi med en let påskefrokost, hvor jeg har lavet hjemmelavet leverpostej, hjemmelavede karrysild samt æg og rejer og pålæg... Derudover skal jeg i dag bage noget gulerodsrugbrød, og igår bagte jeg koldhævede boller.

Af søde sager har jeg bagt nogen choko-muffins og forsøgt mig med noget som har været meget hypet i blogverdenen (og IRL) i en rum tid - men det skal jeg nok komme nærmere ind på...

Om aftenen skal vi have 3 retters middag, som man kan læse i min madplan her .

De bliver til søndag, da veninde 1+2 begger kommer fra KBH og veninde 3 kommer fra Århus! Og der har jeg ikke planlagt det helt vilde, men jeg har tænkt mig at bage nogle morgenboller til dem - og så har jeg købt noget lækker ost og pålæg - så synes jeg også at jeg har kræset for mine gæster :D:D

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar