lørdag den 4. juni 2011

Er totalt "Lost"...

Spænding for alle pengene i denne serie!

eller ej, det er jeg jo ikke, men jeg er helt væk i "Lost" for tiden! Kan slet ikke få nok... Manden og jeg startede med at se serien da den havde premiere på tv, men langsomt kom vi fra den, tror det skete i sæson 3, da de sendte den fredag aften.

Efter ikke at have set sæson 3, synes vi ikke der var nogen fidus i at begynde at se den igen, da den altså kan være temmelig forvirrende hvis man ikke har set alle afsnittene - dem der har set den, vil nok give mig ret!

Hvis man ikke synes om selve temaet, kan jeg da godt give jer nogle andre grunde til at se denne her serie:

Boone Carlyle - Ian Somerhalder


Jack Shepherd - Matthew Fox


Sawyer aka James Ford - Josh Holloway


Charlie Pace - Dominic Monaghan



Desmond Hume - Henry Ian Cusick

Jeg synes lige jeg gav jer 5 gode grunde til at se "Lost" - hvad synes I??

- Maj :)

5 kommentarer:

  1. Ian Somerhalder er altså noget så smuk! og de der øjne - uha hva ;)
    Og så er han jo også med i Vampire Diaries, som også er fyldt med lækre hunks, hehe..

    Jeg har aldrig fået set Lost, men er sikker på,at jeg ville synes om den.. Det er bare ikke lige pt. jeg skal falde i en serie, for så bliver jeg da aldrig færdig med eksamensopgaven ;)

    SvarSlet
  2. Ja tak! Fem gode grunde til at se en rigtig fed serie ;)

    Og jeg så samtlige afsnit i rap (altså over en periode selvfølgelig), og selv dér var den svær at følge og forstå. Tror stadig ikke jeg fatter den helt, faktisk. Men den var fed!

    SvarSlet
  3. Anne - Ian Somerhalder er helt sikkert også min favorit!
    Det er ikke til at fatte at der er menensker der er skabt så smukke som ham - og ja, de øjne de går lige i hjertet på en, pyha!

    Når du får tid en dag, så skulle du helt sikkert se den, den er vandvittig god!!!

    - Maj :)

    SvarSlet
  4. Olivia, jeg er igang med sæson 3 nu, og det var der jeg stod af i første omgang, så jeg er virkelig spændt på hvordan den udvikler sig i sæson 4 - men er slet ikke i tvivl om at den bliver mere og mere kringlet!

    - Maj :)

    SvarSlet
  5. Haha, jeg tror kringlet er definitionen på Lost ;)

    SvarSlet