søndag den 26. juni 2011

Sommerferie planer...

Ahhhhh Sommerferie :D

Jeg synes jeg har kæmpet en brav kamp for at nå hertil, men synes man ikke altid det, når man har været igennem hele det forrykte eksamensræs?

Nu er sommerferien for døren, og Manden og jeg har ingen ferieplaner, men det er ikke ensetydende med at jeg ikke har masser af planer for ferien :D Vi skal bl.a. passe hus i uge 27, Svigerforældrene tager på ferie, og overlader hus, kat og grill i vores varetægt - YAY :)

Derudover skal ferien gå med dette:
  • SLAPPE AF!
  • Arbejde - der skal jo penge ind på kontoen og nye bøger skal købes til 3. semester...
  • Træne - der er røget et par ekstra kilo på under eksamenstiden kombineret med at jeg stadig har en smule ondt i min ankel efter mit fremragende styrt :S
  • Masser af madlavning, heriblandt bagning:
    • Rugbrød
    • Rugbrødssnacks
    • Musliboller
    • Kage (!)
  • Lave saft og marmelade
  • Læse en masse bøger, jeg har fundet en masse inspiration herinde, så hvis man skal have inspiration til ferielæsningen, så smut derind og kig, jeg har allerede skrevet en lang liste af bøger jeg skal have lånt på biblioteket!
  • Til koncert - TAKE THAT, weehuuu!
  • Tage til stranden og live brun (kræver naturligvis at den danske sommer arter sig)
  • Hygge med venner og familie
  • Og ikke mindst en masse biografture
Ja, så er ferien da også pakket med planer - det er ligefør jeg siger, godt at jeg ikke skal på ferie, ha haha... det passer så heller ikke helt!

- Maj :D

4 kommentarer:

  1. Det lyder godt nok som om din sommerferie allerede er stopfyldt med spændende planer. Glæder mig til at læse om den:-)

    Mange hilsner fra

    Anne,

    SvarSlet
  2. Hej Anne,
    Hvor er du sød, og tak skal du have :D
    Når man ikke skal rejse til fremmede himmelstrøg, så må man finde på noget andet, og jeg må sige, at jeg synes mine alternative planer er gode, og jeg glæder mig også til at blogge om det :D

    - Maj :)

    SvarSlet
  3. Tak for rosen - dejligt at høre, at du kan finde inspiration. Ind imellem kan jeg godt sidde og tænke over, hvor absurd blandet bogsmag, jeg har, og om der er nogen, der har lyst til at læse om mine ret blandede læseoplevelser, så det er godt at høre, at der er nogen, der finder mening i galskaben :-D

    Har du lavet en liste over bøger, du regner med at læse i ferien? Jeg er begyndt at samle en stabel ved siden af sengebordet ;-)

    SvarSlet
  4. I får nok at se til søde Maj :)
    Der er ikke noget bedre ved sommeren, for man kan få gjort en masse ting, som man normalt ikke har tid til :)
    Hvis man ikke gør som jeg, arbejder 7 ud af 8 ugers sommerferie, men hva fanden, vi er jo fattige studerende med hang til shopping og god mad :)

    Og så vil jeg gerne sige mange tak, for den søde, søde, søde besked inde hos mig.. Af hjertet tak :) Og jeg kan kun sige i lige måde! Hvor må din familie være stolt af at have dig i deres liv.. :)

    SvarSlet