fredag den 17. juni 2011

Kyllinge scaloppine a la Gordon Ramsay...

Her i sidste uge så jeg "The F-Word" med Hr. Gordon Ramsay, jeg er ikke vild med Hells Kitchen, da jeg synes han er lige vel "for meget", men "The F-Word" er super godt og rigtig spændende!

Anyways, det jeg ville frem til, var at de lavede en rigtig lækker ret i sidste uge, som jeg bare måtte afprøve, og den kom til at se sådan her ud:

Mums, Mums, Mums...

Jeg sad selvfølgelig ikke med en blyant og papir klar da han viste opskriften - hvilket ærgede mig gul og grøn! Så jeg ville bare lige tage den på hukommelsen, men jeg kunne ikke ryste fornemmelsen om at jeg sikkert ville glemme en vigtig ingrediens af mig - så jeg måtte igang med at bruge mit veludviklede "Google"-gen ;D

Og sørme så, om jeg ikke fandt en opskrift lige Her, jeg gjorde ikke helt som hende, men jeg panerede min kylling, og det var et lidt skuffende resultat, for paneringen som var super lækker og sprød, blev blød og våd af at få tomater og ost på sig - så de ekstra kalorier kan man sagtens spare sig, hvis du spørger mig!
Ellers kan I tro at retten var et kæmpe hit! Nøj hvor det smagte godt, det skal jeg helt sikkert lave igen, og det var super nemt og let at lave! Specielt når man ikke panerer det :D

Velbekommen!

- Maj :)

4 kommentarer:

  1. Det ser sååå lækkert ud:)
    Jeg kan heller ikke li ham Ramsey, alt det råberi og selvfedhed, det er ikke lige mig..

    SvarSlet
  2. Og det smagte også bare såååå lækkert :D Jeg har helt lyst til at lave det igen snart...

    Nej, han er heller ikke min kop the, synes det går over gevind med alt det skrigeri :S

    - Maj :D

    SvarSlet
  3. Haha elsker Ramsey! Han er totalt skør, men ja ja. Retten må da afprøves, så den gemmer jeg :)

    SvarSlet
  4. Hæ. Sejt. Bortset fra, at min allergi siger MINUS-ost til mig. Men læks læks læks ser det ud! Elsker herudover Gordon Ramsey, det er det eneste sensationalistiske program jeg gider se. Hvorfor? Fordi det handler om mad. Og jeg er jo sådan et forfærdeligt madøre, at jeg ikke kan nære mig se ham skrige af de der idioter, der tror at kakkelakker i køkkenet er helt ok...

    SvarSlet