fredag den 3. juni 2011

Fin gave fra søde piger...

I mandags var jeg værtinde for min eksamensgruppe og diskede op med en masse lækkerier til dem, og i den anledning var 2 af pigerne så søde at købe denne skønne bog til mig:

Virkelig en "sød" bog - hø hø hø...

Jeg har haft et godt øje til denne bog i rigtig lang tid, så jeg blev super glad for den, da tøserne gav mig den! Jeg bliver altid så glad, når jeg får velovervejede gaver som denne, pigerne ved hvor meget jeg elsker kogebøger! Betingelsen for at få den, var så at jeg skulle lave en af de lækre retter fra bogen - det kunne jeg godt lige magte ;D

Jeg glæder mig til at afprøve den, selvom jeg ikke er den store konditor, men det går nok, bare smagen bliver derefter! Jeg synes hun er så dygtig og det der appellerer til mig, er at hendes engagement og ildsjæl stråler ud af hende, og det kan jeg slet ikke stå for!

Hvad synes I om Mette Blomsterberg?

- Maj :)

2 kommentarer:

  1. i have not heard of mette blomsterberg :P

    have a wonderful weekend!!!!

    SvarSlet
  2. Ha ha ha... Megan, no I would think not, perhaps you will hear of her in Norway :)??

    Otherwise, if you ever come to Copenhagen you can taste her delicious cakes at Carlsberg Glyptoteket (it's a large museum)... She's really talented!

    - Maj :)

    SvarSlet