onsdag den 29. juni 2011

Ferielæsning...

Det kan godt være at det virker som om at jeg bruger al min tid med at gå i biffen og se film, men jeg er faktisk også noget af en læsehest!

I hverdagen hvor mine "skole"bøger fylder en del, får jeg ikke læst så meget, så jeg udnytter altid mine ferier til at få læst, læst og læst lidt mere (så længe det ikke er økonomi, MF, erhvervsret el. lign!).
Jeg gik mine boghylder igennem og fik samlet en lille stak som jeg havde tænkt mig at skulle tygges igennem:

Ja, jeg har ikke nogen særlig præference til mine bøger...

Derudover er jeg blevet enormt inspireret af Piskeriset som også har en fremragende bogblog  hvor jeg har fundet en del inspiration til ferielæsning og læsning til fremtiden!

Efter jeg havde læst hendes blog igennem, havde jeg listet en del bøger ned, og der var lige et par stykker som jeg var SÅ sikker i min sag om at jeg ville elske, at jeg fluks bestilte dem inde på Amazon, og bøgerne er:
"Rebecca" og "Pigen i gyngen", der røg også en bog/tegneserie mere med i kurven, så jeg glæder mig super meget til at min pakke kommer!

Jeg er allerede gået i gang med den der hedder "Rosens Hævn", den starter super godt, så  jeg håber det fortsætter på den måde!

God ferielæsning derude :D

- Maj :)

8 kommentarer:

  1. Jeg elsker også at læse i sommerferien. Alt andet end faglitteratur ;)
    Måske skulle jeg læse lidt om de to bøger du har købt. Jeg mangler et par nye bøger til min laaange sommerferie :)

    SvarSlet
  2. those look like such good reads :) hope you're having a great week Maj! ;)

    SvarSlet
  3. Alt faglitteratur er simpelthen bandlyst her i min ferie, d.15 agust, hvor mit 3. semester starter, skal komme tidsnok, og jeg har tænkt mig at bruge tiden på alt andet end studierelateret :D :D

    Jeg synes de to bøger lød super gode, og Piskeriset sagde også god for dem begge, så jeg glæder mig super meget til de kommer :)

    - Maj :)

    SvarSlet
  4. Hi Megan :)

    Thank you so much, I hope you do to - I'm sure you're quite stressed, with all the moving and packing you are soon to be doing!
    It's so exciting!!

    - Maj :)

    SvarSlet
  5. Jeg vil da tjekke den piskeris blog ud. Tak for tippet :)


    Hilsen

    Lauge
    http://københavnsrestauranter.dk/

    SvarSlet
  6. Hej Lauge :)

    Gør endelig det, begge hendes blogge er fremragende!

    - Maj :)

    SvarSlet
  7. Hæhæ, jeg tør dårligt vise den stabel af bøger, jeg lige har fået hjem fra Amazon, for i morgen skal jeg også på biblioteket og have en god håndfuld med hjem :-D

    Glæd dig til Jordens Søjler. Jeg er spændt på, hvad du synes om Evermore - den har jeg selv overvejet at læse :-)

    SvarSlet
  8. Åhhh Piskeriset - du er en værre fristerinde, og du ved at jeg vil elske at se dine nyerhvervede bøger :D :D Jeg er også selv ret spændt på Evermore, har kigget på den ofte, og nu skulle det være, da jeg så den til flad 50'er :D

    - Maj :D

    SvarSlet