torsdag den 9. juni 2011

Nostalgi og 7 timers eksamen...

Denne dejlige, næsten ikke syntetiske drik fandt jeg i Fakta - den bragte minder fra min folkeskole frem:


Skal nydes iskold - no wonder why!!
Jeg har ikke drukket en af disse siden jeg gik i "folkeren" og dengang synes jeg de var ret fantastisk - det gør jeg så ikke mere, pyha da!!! Magen til syntetiske jordbær smag skal man lede meget længe efter, ha ha ha...

Lige nu er jeg til eksamen - "kun" 7 timer skriftelig eksamen... MEN inden I får alt for ondt af mig, må jeg hellere tilstå, at 2½ time af de 7 timer, foregår i biffen! Jo jo, den er god nok, jeg skal afholde min eksamen i bløde sæder med en caffe latte i den ene hånd og en god grovbolle i den anden ;D

Efter det sjove ved at se en film, så skal der arbejdes hårdt, da jeg så skal bruge 4 timer på at udarbejde en lanceringsplan for den pågældende film, det bliver godt nok lidt spændende... jeg har aldrig i mit liv været til en eksamen som denne - så er egentlig ikke nervøs mens jeg skriver dette indlæg, men er det sikkert når eksamen ruller sig ud i fuld flor!

Ha' en dejlig torsdag derude :) :)

- Maj :D

8 kommentarer:

  1. Det lyder som en lidt speciel eksamen :)
    Held og lykke!

    SvarSlet
  2. good luck on your exam!

    SvarSlet
  3. Hej Sofie :)

    Ja, det var lidt underligt at skulle til eksamen på den måde, det har jeg godt nok aldrig prøvet før - og jeg tror det gik okay, så er tilfreds med mig selv, lad os håbe at min underviser synes det samme ;)

    - Maj :)

    SvarSlet
  4. Thanx Megan :)

    One down - and one more to go, and then at last holiday! Sweet freedom ;)

    - Maj :D

    SvarSlet
  5. Wow, lyder som en fed eksamen faktisk. Right up my alley!
    Men hvilken film skulle i se? :)

    SvarSlet
  6. Ej hvor sjovt, min veninde og jeg købte netop 2 af dem idag, vi var vilde med dem da vi var børn... Føj hvor er de KLAMME, vi smed dem ud, og nød en jordbærkage istedet...

    Hilsen Jannie

    SvarSlet
  7. Ja, den skriftlige efter første år er klart den sjoveste på studiet. Vi kom op i filmen "Chloe" hvor Julianne Moore (Ummm) har en lesbisk affære med Amanda Seyfried - Det var rimelig svært at koncentrere sig om filmen ;)

    SvarSlet
  8. Åh ja Chloe - Rikke fortalte os at det var den I havde set, så vi håbede på noget lignende til vores eksamen, men AK - vi fik "Skyskraber" - ja, den var jo noget for sig...

    Og jeg forstår godt at du ikke kunne koncentrere dig om filmen, den er ret gennemsyret af én ting ;D

    - Maj :D

    SvarSlet