tirsdag den 10. maj 2011

Begavet...

som i at jeg fik mange gaver i sidste uge - ikke som i klogskab, ha ha ha... Ikke sagt at jeg ikke er begavet på den måde, for det er jeg skam (screw you Jantelov!) også :D

Men i sidste uge fik jeg hele 3 gaver, selvom jeg ikke havde fødselsdag eller nogen andre mærkedage, bare fordi jeg er en heldig lille pige med en dejlig mand og gode veninder:

Gave fra Manden


Manden forærede mig denne lille printer, ikke den mest romantiske gave, men meget praktisk, da min gamle printer (som han også havde foræret mig...) var gået i stykker! Så da han faldt over denne lille 3 i 1 printer i Brugsen, så købte han den fluks til mig - endda på hans egen fødselsdag ;)

Gave fra veninde 1

Så fik jeg disse søde gaver fra min veninde, som lige havde været i - tjaaa... det er vel til at gætte ;) NY! Hun havde været inde i en kæmpe Hello Kitty butik, og kunne ikke stå for den søde lille nøglering. Øjenskyggen er fra Sephora, som desværre ikke findes herhjemme, det er en rigtig fest farve, fyldt med glitter! Det er lige mig...

Gave fra veninde 2


Det er nok heller ikke svært at regne ud hvor denne gave kommer fra - for dem som skulle være i tvivl: Paris! Min veninde havde disse skønne macarons med hjem til mig, efter at jeg havde bagt nogle til hende, og hun var så sød at sige, at hun synes at mine var mindst lige så gode som disse ;) Jeg har kun fået smagt på nogle få stykker, og de er virkelig gode, lette og luftige!

Så det var en rigtig indbringende uge, ikke dårligt!

- Maj :)


9 kommentarer:

  1. Der er ikke noget bedre end at få gaver - eller ok, jeg kan faktisk også rigtig godt lide at gi' gaver - men altså gaver er dejlige :-)

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  2. Jeg elsker også at give gaver, det er så dejligt når folk bliver glade for det man har købt til dem :)

    Det jeg elsker mest ved disse gaver er, at der er så megen omtanke bag :)

    - Maj :)

    SvarSlet
  3. Du er vist en forkælet pige, hva Maj :)
    Der er ikke noget bedre end at blive forkælet lidt i ny og næ, og dine gaver er jo også med en tanke bag. Selvom printeren ikke lige vil være på 1 listen af ens ønskeliste, men man bliver jo hel vild glad for det, da der er en tanke bag og man bliver fri for at printe på skolen eller købe den selv :)

    og de macarons ser jo alt for syndige ud :) Haps..

    Kh Anne

    SvarSlet
  4. Åååh Hello Kitty! :) Og så ovenikøbet en New Yorker HK... Heldige, Maj! ;)

    SvarSlet
  5. Hold da op... Der er nogle der kan ;)
    Sikke skønt at få så fine gaver uden anledning! :)

    SvarSlet
  6. Anne, jeg synes også jeg er vildt forkælet! But I like it - ha ha ha... Og det jeg elsker mest ved gaverne er netop den omtanke, og at de viser at min omgangskreds virkelig kender mig godt :D

    - Maj :D

    SvarSlet
  7. Ditte, jeg er helt vildt forelsket i min HK - hun er super cute med sit lille flag and all :D

    Jeg er kendt i min omgangskreds for at elske HK, så hvis de skal gøre mig lykkelige så køber de bare noget med hende til mig - jeg er sandelig også nem at gøre tilfreds ;)

    - Maj :D

    SvarSlet
  8. Det er så skønt Michelle, jeg må gøre noget rigtigt når mine veninder er så søde ved mig ;D

    Det skal så siges at veninde nr. 1 farver jeg tit hår på og laver mad til og veninde nr.2 er en ren globetrotter, så jeg passer ofte hendes lille kanin, så det er deres måde at sige tak, og det synes jeg er rigtig sødt af dem :) :)

    - Maj :D

    SvarSlet
  9. Det er rigtig fint at man husker at gøre lidt for hinanden nogle gange - at det er deres måde at sige tak på er så fint, synes jeg :) Skønne veninder :)

    SvarSlet