mandag den 23. maj 2011

Madplan uge 21...

Så fik jeg lige bikset en madplan sammen for denne uge, og den er præget af min "forbyd kulhydrat" uge - ha ha ha...

Jeg kan jo ikke rigtig komme ud og motionere så meget med det fordømte ben! Så derfor er jeg ekstra påpasselíg med det jeg indtager, og som jeg har nævnt før, så er min krop ikke så god til at forbrænde kulhydrater :P

Madplan uge 21

Mandag: Pastasalat og fyldt kyllingebryst a la Anne (kun Manden der får pasta...)

Tirsdag: Wokret

Onsdag: I biffen og se "Pirates of the Caribbean 4", så det bliver noget hurtigt et sted...

Torsdag: Surf'n'Turf salat

Fredag: Grillet tun med sommergrønt

Lørdag: Cæsarsalat med kylling

Søndag: Sweet chilifisk med sprøde grøntsager

Jeg kommer nok ikke uden om at servere noget pasta, kartofler eller lign.til Manden, men det er også okay, jeg skal bare selv lige holde mig fra det :)

- Maj :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar