mandag den 30. maj 2011

Madplan uge 22...

Årh mand, denne uge bliver hektisk, og kommer ikke til at efterlade megen rum til madlavning! Så bær over med mig, når der ikke kommer så mange madindlæg i denne uge... Men til gengæld får I masser af indlæg om mig - og hvad jeg får tiden til at gå med :)

Madplan uge 22

Mandag: Besøg af Tissetrunterne (min eksamensgruppe...) og der har jeg skabt en lækker menu til dem:

Hovedretter:
  • Falafler
  • Keftedes
  • Blandede grøntsager
  • Hummus, Tzatiki, Baba ganoush
  • Pandebrød og breadsticks
  • Moo Shu pork
Dessert
  • Sticky buns
Tirsdag: Spise hos Jensens Fiskehus i Kerteminde

Onsdag: Spise med klassen til noget afslutning

Torsdag: Spise hos svigerforældrene

Fredag: Til fødselsdag hos min veninde

Lørdag: 70 års fødselsdag

Søndag: ???

Så som I kan se, så er jeg en yderst travl ung dame i denne uge - jeg bliver også helt forpustet ved tanken... pyha!

- Maj :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar