søndag den 29. maj 2011

Hyggelig Søndag...

Den er god nok - jeg er i live! Jeg har haft en fremragende weekend med afslapning og ingen specifikke planer - er det ikke bare det bedste?

I dag toppede Manden det op med at lave en superlækker brunch til mig:


Æg, pølser, stegt parmaskinke, frisk frugt,
ost og lækkert bagerbrød - Mums...

Og oven i det, så havde han også købt en lille gave til mig:

En lille kogebog :D


Bogen er inddelt i 3 afsnit, det første er "Foretter"
Her findes der også en del salater som så ret spændende ud.


Andet afsnit hedder "Hovedretter og tilbehør"


Sidste afsnit hedder ikke overraskende "Desserter" - ha ha ha...

 
Det er en hyggelig lille kogebog som jeg nok skal få brugt, og det er lette og nemme opskrifter - lige noget for mig! Tak til min søde Mand :) :)

Håber I har haft en dejlig weekend derude!

- Maj :)

4 kommentarer:

  1. du har altså været heldig emd ham manden ;)

    SvarSlet
  2. Ja, jeg synes egentlig også at jeg er ret heldigt stillet - ha ha ha... :D Tak skal du have Line :)

    - Maj :)

    SvarSlet
  3. Han er da en "keeper"! :-D

    Brunch'en ser skøn ud og sådan ca. 10 trin op af skalalen fra hvad jeg fik til morgenmad. JEg er spændt på at se hvad du får lavet fra bogen, så jeg også kan få lavet noget af det....

    Mange hilsner
    Birthe

    SvarSlet
  4. Han er totalt meget en keeper - jeg slipper ham hvertfald ikke med min gode vilje ;D

    Jeg har allerede udset mig nogle opskrifter jeg skal have prøvet af - og de ryger fluks herind :) :)

    Jeres morgenmad lød også temmelig suspekt, pyha - godt det ikke var mig, og rart at vide, at man ikke skal booke sig ind på det hotel :S

    - Maj :D

    SvarSlet