onsdag den 25. maj 2011

Yo ho yo ho - A pirate's life for me...



Ugens bio-film blev "Pirates of the Caribbean - On Stranger Tides"

Anmeldelserne har været blandede for denne film, og jeg vidste ærlig talt ikke hvad jeg skulle forvente! Men jeg gik i biffen, og som jeg plejer, forventede jeg at blive underholdt - og det gjorde jeg! Man må ikke forvente at det er en fortsættelse af den sidste trilogi af Gore Verbinski, men mere end selvstændig film med Captain Jack Sparrow i den altafskyggende hovedrolle! Det jeg synes var noget af det bedste var, at Johnny Depps karakter ikke var så karikeret denne gang som i de foregående film, men tro mig, der er stadig meget Captain Jack Sparrow to go around :D

Jeg var underholdt og synes faktisk den var okay tro mod den franchise Disney har sat igang med denne serie, så hvis man bare holder fast i, at det ikke er en fortsættelse som sådan, så vil man ikke blive skuffet - og hvad selve historien angår, så er der nogle steder hvor den er lidt tynd, fordi den vil have så mange plots med så muligt, og det synes jeg er synd... Men det er ikke nok til at jeg vil sige at den ikke er seværdig, for det synes jeg bestemt at den er!

- Maj :)

1 kommentar:

  1. Det lyder nu ikke helt skidt. Vi har overvejet at tage ind at se den, men jeg har været lidt tilbageholden. Men det kan være vi endelig kommer ind at se den snart så :)

    SvarSlet