lørdag den 14. maj 2011

Problemer med bloggen...

Jeg har været stille i går, da jeg ikke kunne komme ind på bloggen, den blev ved med at melde om nogle problemer - er der mon nogen af jer andre der har oplevet samme problem?

Og nu kan jeg se, at der også er blevet slettet kommentarer for de 2 sidste indlæg jeg har skrevet - det er alt sammen meget mystisk - og ret træls... Håber det bare var en engangs-ting, og ikke noget der skal blive til en vane :S

I dag har jeg været på arbejde og skal snart til fest med mine søde kollegaer, det er jo ikke tosset! Så det var bare et hurtigt pip, inden jeg er ude af døren igen!

God lørdag og Melodi Grand Prix aften (til dem der ser det - ikke mig...)

- Maj :)

3 kommentarer:

  1. Har haft samme problemer. Mit sidste indlæg forsvandt, og kom så tilbage. Men desværre uden din kommentar, som jeg ikke engang nåede at svare på :( Men forhåbentlig sker det ikke igen. Det er så øv!

    SvarSlet
  2. Hejsa..
    har haft samme problem. Mit sidste indlæg var væk, kun billederne var tilbage.. så måtte pænt skrive det om. Surt :-(

    SvarSlet
  3. Olivia, det var nøjagtig det der skete for mig med mit Scream indlæg - totalt trælst jo!!!

    Det-lille-køkken, arj hvor træls, mit indlæg kom heldigvis tilbage, bare uden kommentarer! Det behøver altså ikke lige ske igen foreløbigt!

    - Maj :)

    SvarSlet