søndag den 28. november 2010

Dejlig snefyldt weekend...

så er det atter søndag, og jeg synes min weekend er forsvundet hurtigere end den er startet!

I fredags havde jeg prøveeksamen i økonomi - G I S P ! ! men det var heldigvis ikke værre end hvad jeg havde forventet mig, men det var heller ikke lettere, så jeg håber på det bedste! Og sneen faldt hele dagen lang i fredags, så det var virkelig med livet som indsats, at jeg cyklede i skole...

Senere på dagen dragede jeg mod Djævleøen for at mødes med mine veninder, vi var 4 veninder der skulle mødes denne weekend, 2 af dem bor i KBH, jeg i Odense og den sidste i Århus. Vi kender alle hinanden fra gym i Fredericia, og de to som bor i KBH, der har jeg kendt den ene lige siden jeg kom til DK som 7 årig, og den anden har jeg kendt ca. siden 3-4 klasse :) Så det var rigtig dejligt at se dem igen.

Fredag startede vi ud med en hyggelig Julefrokost hos min veninde M (hende jeg har kendt siden jeg var 7), hun havde sendt sin kæreste til Frede, så det var ren tøsehygge :)

M elsker Jul, så hun havde pyntet lejligheden fint op, men var langt fra færdig (!?!?)
- personligt synes jeg hun havde meget julepynt op, men hun havde 4 kasser julepynt mere
der ventede på at blive pakket ud og hængt op...!!!


Vi fik traditionel julefrokost - dejlig :) Min første i år!


Der var sørme også gaver under juletræet, de kom frem til
pakkespillet :)


Jeg er simpelthen så dårlig til pakkespil, jeg slår højest 3-4 seksere,
under et helt spil, har op til flere gange oplevet, at sidde tomhændet,
når uret ringer :D Jeg er en meget graciøs taber!


Men det lykkedes mig at få nappet 2 fede gaver:
Kinder chokolade Julekalender og en Mistelten - nej hvor skal der kysses :D

Som fredag som oftest er, så var vi dødtrætte alle 4 efter en lang uge, og en meget lang dag, så vi sad og hyggede til omkring kl.00.30, og der kunne vi simpelthen ikke holde øjnene åbne mere, så vi kapitulerede og hoppede alle i seng!

Lørdag havde vi en rigtig hyggelig dagsorden:
  • Julebazar i Øksnehallen
  • Jul i Tivoli
  • Spise rester
Der kommer billeder af det i næste indlæg...

- Maj


Ingen kommentarer:

Send en kommentar