onsdag den 24. november 2010

Hunters gummistøvler...

bliver altså et must, når nu det begynder at sne - bare se tilbage på sidste år, og starten af dette år, hold nu op hvor det bare var et l....-vejr!

Så jeg har set mig meget lun på disse Hunters:
Og den opmærksomme læser kan jo se, at det er den ganske almindelige
klassiske sorte Hunters.

Dog har jeg været inde og tjekke læg størrelserne, da jeg har ualmindeligt bredde lægge (verdammt!) og jeg kan ikke få mine brede ben smidt ned i de klassiske Hunters, men skal udstyres med dem der hedder Huntress, der er nemlig bedre benplad - Yay!
Der er ikke så stor forskel på de to, så jeg overlever nok - desuden får jeg også plads til de smarte lange strømper som man kan få til de her overseje Hunters!

Jeg har længe kigget på Hunters inde på denne hjemmeside HER, som mange af jer sikkert kender.
Jeg har ikke rigtig fået bestilt nogen, da jeg synes at portoen er en smule pebret, men med den lave valuta GBP er i (pt. 8,72), jamen så kan det jo ikke betale sig IKKE at købe dem... .Det er hvertfald det jeg ræssonerer med ;) Så der bliver nok lagt en ordre ind her til den første... Med porto og prisen på Huntress, bliver det til under 500 kr , det kan man altså ikke gøre det til herhjemme!

Og til sidst, så er det jo et meget fornuftigt køb, man kan jo altid bruge gummistøvler, her i regnvåde DK :D

- Maj

1 kommentar:

  1. Det ser bare så gode ud! Sådan et par kunne jeg også godt bruge i det her sne vejr :D

    SvarSlet