mandag den 29. november 2010

Latinmix og Retromix...

venter mig senere i dag, og ihhh hvor jeg glæder mig, det er virkelig dagens højdepunkt. Det er bare SÅ sjovt, og det er jo bare er et plus, at man kan svede, motionere og forbrænde kalorier, samtidig med at man har det sjovt og svinger kroppen til fede rytmer!

Weekenden har stået på temmelig hård kost på kaloriemåleren, den har jo stået på julefrokost mad, med alt det sædvanlige bl.a. ris a lamande og ost - ja, det er ikke helt fedtfrit!
Desuden frådsede vi i chokolade, da vi var til julemarked i Øksnehallen - puha! Så det gjorde også godt at være til træning i går, til trods for at mit stram op hold blev aflyst - ØV! Men Manden og jeg trænede bare selv, det var nu også godt, men jeg fik slet ikke styrketrænet, som jeg burde... Ups!

Jeg har erhvervsret lige nu, og sidder og lytter til Tinglysning og Pant! Glæder mig til jeg har fri...

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar