mandag den 29. november 2010

Julebazar i Øksnehallen og Jule-Tivoli...

Lørdag sov vi længe, tror vi alle nød det godt og grundigt, og spiste sen morgenmad, så vi kom først afsted til Øksnehallen omkring frokost, og blev enige om, at vi ikke havde brug for at spise noget stort, da vi spiste morgenmad så sent!

Og vi kom heller ikke til at mangle noget, der var simpelthen så mange boder der bød på noget spiseligt, så da vi tog derfra, var vi simpelthen propfyldte med mad (dog mest chokolade...) og andre lækkerier!

Julebazaren var rigtig hyggelig, og der var ikke lige så mange mennesker som jeg havde frygtet, så vi kunne komme til, og kigge og hygge. Jeg er ikke den store juleperson, har mine komplekser omkring julen, men denne weekend kunne få enhver Grinch (læs: MIG) til at komme i julehumør - i så meget endda, at jeg skal ud og handle julepynt på tirsdag, og slæber Manden med til H.C Andersen Julemarked på lørdag!








Da vi havde set os og spist os mætte, drog vi videre mod Tivoli, men hold op hvor var det altså bare koldt, og jeg har bare ingen varme støvler, jeg troede jeg var smart, da jeg tog lange støvler på, men de havde ingen foer, og de var bestemt heller ikke vandtætte, så efter et par timer i Tivoli, var jeg mør til at tage hjem, og få varmen :)











Jule-Tivoli er min favorit, endda selvom jeg ikke bryder mig om jul på den der hardcore måde. Der er bare en hel anden stemning end om sommeren, og det er bare som om folk er gladere og mere rummelige...

Efter at have prøvet stort set hver hue der kunne opdrives i Tivoli, begyndte mine tæer at blive følelsesløse og det var meget smertefuldt! Så jeg foreslog at vi tog hjem, og de andre var heldigvis også møre!

Så fint med uberørt sne - der var faldet rigtig meget!


Og sneen dalede stadig - meget hyggeligt, hvis man sidder indendørs med et
fleecetæppe og et varmt krus gløgg!






Vi sluttede en dejlig dag af med lidt rester fra fredagen og lidt lækker ost! Det havde været en lang dag, så jeg var færdig da jeg sad i toget mod Odense kl.22 - og kunne ikke vente med at komme hjem til min egen seng, og ikke mindst til Manden :)

- Maj



Ingen kommentarer:

Send en kommentar