onsdag den 3. november 2010

Træt træt træt...

Jeg er bare så træt lige nu, har haft en lang dag - hyggelig for det meste, men lang!

I dag stod den på case dag i skolen, hvor vi arbejdede med en case i grupper, jeg har et anstrengt forhold til gruppearbejde, da det kan tage lang tid for folk at blive enige og det tager altid så lang tid med formuleringen, da man går i petitesser - det er bare ikke min stil!

Men det gik heldigvis godt, og så stod den på træning, 25 min på motionscykel og 30 min. på løbebånd, hvor det lykkedes mig at løbe i 20 min i streg, med 9 km/t - jeg var meget forpustet og stolt bagefter! Jeg har aldrig kunnet løbe i hele mit liv, men nu er jeg åbenbart kommet i okay form, og jeg er altid lidt stolt af mig selv, når det er lykkedes mig at løbe nogle kilometre!

Aftenen har været tilbragt i selskab med en veninde som jeg fik gennem Bilka, vi lavde noget lækker mad sammen: Pandekager med fyld af broccoli og gulerødder hertil kyllingebryst fyld med ost, krydderureter og svampe, dernæst omrullet af bacon! Mums hvor var det bare godt!

Så dagen har ikke væert helt skidt, jeg har bare været meget træt! Nu vil jeg snart hoppe i seng, og glæde mig over, at jeg har fri i morgen!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar