torsdag den 18. november 2010

Overspringshandlinger...

er hvad jeg er igang med nu...!

Jeg har fri fra skole i dag, hvilket er dejligt, men i morgen skal jeg til en skriftelig, tværfaglig prøveeksamen! Og jeg ved jo godt at det ikke betyder det helt vilde, ikke før den rigtige til januar! Men alligevel er det jo aldrig sjovt ikke at gøre det så godt som man ved man kan.

Har nu været produktiv her til morgen, har fået ryddet op i mine noter, så de er klar til i morgen, og nu skal jeg lige have kigget mine noter på den lille bærbare igennem, for jeg må indrømme, at det er ikke alle fagene jeg har været lige aktive i - det kommer og bider en i r.... nu! I had it coming...!

Og jeg har lidt travlt, så jeg må hellere komme tilbage på rette spor, kl.14 skal jeg nemlig på arbejde, men har heldigvis allerede fri kl.18.15, så der er da lidt tid i aften til at få kigget det sidste igennem - Jeeeez, godt det er skrifteligt, så har man da lidt tid til at tænke lidt, og rode nogle noter igennem, ha ha ha...

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar