onsdag den 3. november 2010

Farvel...



I dag var min sidste dag i Bilka, jeg har arbejdet der i 5½ år, så det er vidst lidt af en underdrivelse at sige, at det var meget vemodigt at tage hjem derfra!

Jeg startede dengang hvor isenkram var en selvstændig afdeling, hvor legetøj hørte med under. Så efter ca.½ år skulle vi slåes sammen med Diverse afdelingen, som bestod af Papir og Parfumen, mens Legetøj røg over til elektronik!
Så i godt 4 år har jeg været i parfume afdelingen, jeg fortsatte i isenkram efter sammenlægningen, men da jeg stod og havde brug for flere timer, blev jeg tilbudt timer i parfumen, og har været der siden! Jeg har altid været meget glad for mit arbejde, men her på det sidste har der været virkelig mange ændringer som jeg ikke har brudt mig så meget om - det som har været værst, var alle vores nedskæringer og sparerunder som gjorde det hele lige lidt for surt!

så da chancen bød sig, slog jeg til, og fik mit nye arbejde i Pilgrim, som jeg tror jeg ville kunne blive rigtig glad for!

Så da det var min sidste vagt, fik jeg sagt farvel til mange af mine kollegaer og mine chefer, som alle var så søde og fortalte mig hvor meget de alle ville savne mig og at jeg ikke er til at erstatte - åh altså, det går jo lige i hjertet! Og jeg fik også en lille afskedsgave:



Posted by Picasa

Da jeg kom hjem var jeg ret most, så maden stod på en enkel pastasalat:
Friskpillede rejer på bund af blandet salat med forårsløg, sugarsnaps og mango. Toppet med friskhøvlet parmesan :)

Hertil friskkogt pasta blanndet med pesto. Faktisk fik vi to forskellig slags pasta en med grøn pesto og en med chili pesto, grunden dertil er, at Manden er ikke meget for chili og jeg elsker det!

Det var dejlig, mættende, hurtig og nem aftensmad som jeg kan anbefale hvis man har lidt travlt! Og det bedste ved det er, at der var nok rester til at både Manden og jeg kunne få med til frokost i morgen - mums!

Nu er klokken dælme også blevet mange, så jeg vil slutte for nu, og vi blogges ved senere :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar