tirsdag den 16. november 2010

Wishlist...

Åhhh sidder oppe på skolen, og har proppet mit hovede med lærddom siden kl.08.00 her til morgen, og har først fri her 15.15 - gaaaah!

Så mine tanker vandrer, da jeg ikke kan koncentrere mig i SÅ mange timer af gangen!

Så her er nogen af de ting jeg ønsker mig meget snart, og som jeg styrtede ud og købte, hvis ikke det var fordi min pung og konto er gabende tom :(

Elsker Sophie Kinsella, og har ALLE de bøger hun har skrevet, og har lige fundet ud af,
at denne fantastiske juvel er udkommet!


Spottede denne smukke kjole inde på ASOS, åååh hvor ville den være skøn
at gå til Julefrokost i - eller nytår :)


Jeg har tyvstjålet dette billede fra Jeanett, da den kjole jeg er helt syg med,
er udsolgt inde på deres hjemmeside - boohooo! Og den det drejer sig om,
er den oppe i øverste venstre hjørne - nøj hvor er jeg forelsket :)

Men jeg har heldigvis snart fri, og vil drømme videre om mine køb, og håber at den der smukke GT kjole snart rammer onlineshoppen snart igen!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar