fredag den 12. november 2010

Dejlige fredag...

Ahhh så sidder jeg i min sofa, med mit slumretæppe om mig, maven er fyldt med godter og køkkenet dufter lifligt af lagen til mine syltede græskar :)

Da jeg kom hjem fra arbejde i aften, havde Manden været så sød at have mad klar til mig! Han havde handlet til hjemmelavet burger, med ost, bacon og hele svineriet - nøj hvor var det godt, specielt når man er sulten! Så nu er min mave fyldt med burger, og jeg sidder og følger med i Harry Potter med et halvt øje, mens mine græskar trækker i lagen.

I morgen skal Manden og jeg hygge, og senere skal jeg hygge med mine Tøser fra Bilka, vi er 7 piger som kender hinanden fra Bilka, som har holdt sammen de seneste 4-5 år, vi ses ikke såå tit igen, altså samlet, jeg ser 2 af pigerne temmelig jævnligt. Men når vi er sammen så giver vi den gas og hygger max!

Nu vil jeg nyde resten af min dejlige fredag med at se tv og følge op på diverse blogge :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar