mandag den 22. november 2010

Prøveeksamen - igen igen...


ARGH! Hvem gider starte en mandag morgen med atter en prøveeksamen - ikke mig! Men ikke desto mindre, så sidder jeg her, og venter på at det skal starte...

Indrømmet, prøveeksamen er jo ikke helt så vigtig, jeg skal ikke engang bestå den, bare have den godkendt, men men men, man vil jo gerne gøre det godt alligevel! og det tror jeg desværre ikke jeg gør i dag...

Dagens fag er nemlig international markedsføring, hvor jeg har en motherfucker stor bog med, David Jobber, og held og lykke med at slå op i ham! I markedsføring hører også det herlige fag statistik under, føj føj føj... det er ikke et sjovt fag, og det er røv-svært! Så Good Luck Chuck til mig :S

Håber mandagen starter bedre for jer andre!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar