mandag den 15. november 2010

Min weekend...

Nu er en ny uge begyndt, og den er startet blidt ud med en pjæk-dag, det er ikke noget jeg praktiserer så ofte, men ind i mellem så sker det dog! Men så skal det siges, at jeg er en person der kan finde på at komme i skole/på arbejde, selvom jeg er syg... Tja, det handler om proritering - ha haha...

Weekenden har værfet dejlig, travl og hurtig væk, men sådan er det vel altid :)

Fredag var jeg på arbejde i Pilgrim, og hold op hvor er jeg altså bare glad for mit nye arbejde, føler bare at det er lige mig! Jeg har det simpelthen så skønt når jeg er afsted, og føler hverken stress eller jag, som jeg ellers ofte gjorde i Bilka! Men nu er det ikke kun en dans på roser, og der skal sikkert nok komme noget brok, når jeg har været der længere, men so far - Lovin' it!

Lørdag stod den på Halloween fest med mine gamle Bilka tøser, der er ikke nogen af os der arbejde på den Blå fabrik mere, men det er altid så hyggeligt når vi ses! Så nu får i lige en lille billedstorm af min lørdag:


Her er der gjort klar til en af mine yndlingsretter:
Friske vietnamesiske forårsruller - Mums!
Nudler, mango, papaya, grillet svinekotellet skåret i tynde skiver, salat,
agurk skåret julienne, forårsløg og avocado


De færdiglavede ruller, det tager lidt at lave, men det er virkelig tiden værd!


Det fine bord :)

I baggrunden er der Pitabrød med tigerrejesalat
I forgrunden de friske vietnamesiske ruller


Moo Shu pork i salatblade


Den skønne treenigehed forenet på min tallerken!


Da der var et lille asiatisk tema over maden, synes jeg at det var passende
med en lille fortune cookie. På min står der:
"Your many hidden talents will be come obvious to those around you"
Hmmm... Hvilke skjulte talenter?


Mine fantastiske tøser, der manglede desværre to,
den ene skulle arbejde, og den anden havde en anden aftale med nogle andre veninder.


Og til sidst min fantastiske cheesecake - nøj hvor var den god,
og den faldt også i god jord hos tøserne!

Menuen var en success hos pigerne, og alle opskrifterne er fundet hos Newyorkerbyheart og de er simpelthen så lækre og meget nemme at lave.

Cheesecaken kan findes i dette indlæg.
Pitabrød med tigerrejesalat findes her.
Moo Shu pork i salatblade findes her.

Jeg har været til træning, og var helt flad da jeg kom hjem, så aftensmaden står på rugbrød, Manden og jeg spiste alligevel en stor frokost, så det er helt okay! For dem der træner i Fitnessworld, så skal i altså prøve Retromix og Latinmix, det er simpelthen såååå sjovt, man danser, sveder, pruster, griner og det er bare så inspirerende! Jeg har aldrig prøvet Zumba, men jeg er sikker på, at disse hold er mindst lige så gode som zumba! Så hver mandag drager jeg afsted til to timers intensiv, men så sjov træning.

I starten synes jeg virkelig det var svært, for jeg er bare så ukoordineret, men nu efter mange gange, jamen så kommer det bare meget mere naturligt, og man smider bare alle hæmninger, for alle de andre ser jo ud ligesom en selv :) Der er stadig nogle rutiner som jeg ikke helt kan finde ud af, men jeg er sikker på at det nok skal komme!

Nu har jeg ævlet nok, ha' en dejlig aften folks'!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar