lørdag den 8. januar 2011

Den 14. stjerne...

Yeah! I dag var dagen, hvor jeg erhervede mig min stjerne nr.14 hos WW, de uddeler en stjerne, for hvert 3. kilo man taber - det lyder måske lidt børnehave-agtigt, men ikke desto mindre, så er det absolut motiverende og man føler sig meget dygtig, hver gang man får klistret en stjerne på sit medlemskort!

Og nu hersker der altså 14 stjerner på mit - jeg var meget overrasket over at jeg havde tabt mig så meget, 1,7 kilo, da jeg synes jul og nytår havde været lidt hård ved mig, samtidig med at jeg har været syg og ikke kunnet træne jævnligt! Men nogen gange er man bare heldig :)

Nu er sygedommen også ved at være væk, så jeg havde en latinmix time igår, og var ude og træne her til morgen kl.08.00, og i morgen står den på noget der hedder "Step/Styrke", det er jeg godt nok lidt spændt på!

Ellers er dagen gået med at kigge lidt inde i byen - sammen med resten af Odense, så det var ikke det helt vilde jeg fik købt, men lidt blev det til, billeder kommer senere! Nu vil jeg slappe lidt af, inden jeg skal hente Manden fra arbejde og i aften står den på braiserede svinekæber, det er første gang jeg skal lave det, så det er meget spændende!

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar