fredag den 14. januar 2011

Gourmet Hotdogs...

Sådan ser en lækker gourmet hotdog ud - M U M S!

Så kom dagen hvor den stod på hotdogs! Normalt gør jeg altså ikke så meget ud af det, når den står på "hottere", men i anledningen af ferie og total overskud, fik den lige ekstra gas i form af hjemmelavet agurkssalat, hjemmebagte brød og løg-relish som findes Her.

Løg-relishet gav "hotteren" en helt anden dimension, på den virkelig gode måde, tror ikke jeg kan spise dem uden nu! Selv Manden spiste det med velbehag, jeg fik formået at skrue ned for styrken ved at lave en ny omgang! Så det er helt klart værd at foretrække at spise dem på denne måde.

Af pølser fik jeg fat i nogle fra løgismose, som desværre skuffede, havde ikke så meget smag - men det var jo også en kyllingepølse... Jeg havde også købt nogle sønderjyske kålpølser, se det var en rigtig mandfolke pølse, som faldt i Mandens smag, han fik klemt 2 ned, samt en kyllingepølse... Han fik altså en smule mavepine!

I den totale overskudsagtige ånd, så har jeg også formået at få bagt omkring 20 pølsehorn, der hersker i fryseren nu, nået at være på arbejde, samt shoppe! Ja, ja, meget aktivt menneske bag skærmen! Nåede desværre ikke mit hold, da Manden skulle arbejde over, og skal også på arbejde i morgen, og det gælder også for Moi!

Rigtig god weekend derude :)

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar