søndag den 9. januar 2011

Lidt shopping...

I lørdags var en dejlig dag, da jeg fik min 14. stjerne hos WW, jeg synes derfor, at jeg fortjente at komme ud og bruge lidt penge på udsalgsshopping - YAY!

Jeg var åbenbart ikke den eneste der synes at udsalgsshopping var lige i øjet i lørdags, for der var bare pakket inde i byen! Jeg fik helt stress af alle de mennesker, og magtede ikke at kæmpe mod alle de horder af mennesker der stod og rodede alt igennem, der havde et % skilt på sig - Gaaahhhh!

Men det betød ikke, at jeg kom hjem uden shoppingposer :D Her er mine køb:

Denne fine nederdel var et udsalgskøb, den var sat ned fra 199 kr. til
80 kr. Den er fra Vila og sidder bare så fint, er meget glad for den :)


Dette er ikke et udsalgskøb, men noget jeg har ønsket mig i lang tid, men
der er ingen der har synes, at jeg skulle have dem, så man selv gøre det ;)


Er den ikke bare det fineste? Jeg har været forelsket i de her ugler i en evindelighed,
og nu bor de hjemme hos mig, og skal snart luftes!


Lidt flere smykker, dette sæt købte jeg på arbejdet - Pilgrim, det er bare så fint,
og passer til så meget af min garderobe.


Bøger finder altid, på magisk vis, hjem til mig! Og disse var ingen undtagelse...
Jeg er en rigtig tøse-pige og elsker chick-lit, og er derfor den stolte ejer af  A L L E
Sophie Kinsellas bøger! Den anden bog fik jeg for en flad 10'er :-O


Det sidste jeg købte var denne dvd, samt et par løbeshorts til Manden.

På onsdag tror jeg lige jeg tager ind til byen, inden der kommer alt for mange, og ser om jeg har gået glip af noget...

- Maj

Ingen kommentarer:

Send en kommentar