mandag den 3. januar 2011

Nytår med de kendte...

Vi holdte nytår med rødderne, de samme som vi altid fejrer nytår, og som altid var det bare rigtig sjovt - og i år, havde vi et lidt anderledes tema: Udklædning!!

Det var bare såååå sjovt og folk havde taget det godt til sig, og der var ingen gengangere! Af gæster havde vi:
  • Batman (Manden)
  • Super Girl (min veninde C)
  • Sidney Lee (min veninde L)
  • Afrodite (L's veninde N)
  • Yvonne (veninde H)
  • Ali G (C's mand)
  • James Bond (L's kæreste)
  • Pippi (H's kæreste)
  • Lille Per i selskab af Bodil Kjer (søn af H og kæreste)
Og hvad var jeg så? Kan I gætte det ud fra dette billede?

Min søde studieveninde, som er uddannet make-up artist hos MAC,
har lagt denne fabelagtige make-up! Den tog også 2 timer at lægge...

Så får i lige nogle flere billeder:

Hvis I ikke havde gættet det, så er det altså Lisbeth Salander jeg prøvede at portrættere :)





Jeg havde taget inspiration ud fra disse billeder jeg fandt på nettet:



Min største hurdle var håret - det er jo ikke just en frits jeg er vant til at sætte, men jeg fik rigtig god hjælp på youtube, hvor jeg fandt en fed tutorial, og så tog jeg den derfra.

Det skal så siges, at mit hår var propfyldt med produkter, først fønede jeg det med en volumespray, derefter kom der saltvandsspray i. I hovedebunden røg der en masse dust it i, og efter jeg havde formet håret, kom der en røvfuld Got2Be "Glued" i - det holdte det meste af natten! Jeg havde taget en ekstra hårlak med, og gav det et skud ind i mellem :D

Jeg synes at Lisbeth Salander var en fed udfordring, og jeg elskede det faktum at jeg ikke skulle være pæn, men at jeg kunne give den gas som en helt anden type end jeg er! Og jeg skal love for at folk reagerede på det - ha haha... Manden var ved at få et hjertestop da han så mig første gang!

- Maj


Ingen kommentarer:

Send en kommentar